? ??????????????botanical evolution? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??11 Grabs Today. 380 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Red Mountains Pointe? ????? ?? ???Rating: 2.5 (2 Ratings)??25 Grabs Today. 605 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

CoNgRaTs To My BeLoVeD DaugHTer..She PaSSed Her PSR..wiSh Her aLL tHe BesT iN The FuTuRe :)

Monday, August 31, 2009

KaRaN TERtrip!!


hehehe teTrip waaa karan d0mah ane tadi..pYh tah jua luan2 bini2 saja drumah ane..garu2 pala jua i tuu apakan d buat..hahaha..my sis ane d tunggu2 nda jua ya turun2 dari atas aaa..huhu..pisan tinggi g kutak fusenya ane..baaaaaaiiikkk jua ada tangga ampai2..sekali nda tah g berani naik!! hahaha...im afraid of heights.. hehehe d saat2 cemani lah nada penyapu d mana2..manakah ya penyapu atu..holiday kali ya ..or off daynya kali hari ane.. :s

kesimpulannya..i did it :) ..im proud of u TcherSara :p

2 comments:

Fuddz Marish Eila Alie Metassim said...

hehehehehe mcm twa jua ku mbca ceta tchersara yg ani ni... hehehehe kesian... baru ya dugaan jua.. p u did it! chaiyo tcher~ hehehe =p

TcherSara said...

hehehe yetah...im an independet uMMi..yeeehhhaaa~~LOL!